تبریک عید سعید غدیر خم

عید غدیر

 

پیام تبریک جناب مهندس جوادیان  به مناسبت عید سعید غدیر خم 

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ

هر شعر که در عرش خدا گفت علی بود
هر شور که در خلقتِ ما گفت علی بود

سوگند به شبهایِ تماشاییِ مکه
نامی که محمد به حرا گفت علی بود

غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست‌های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند. واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است. عيد ولايت و امامت فرا می‌رسد و شيعيان جهان به شكرانه تكميل دين و اتمام نعمت، همگان با عرشيان و فرشيان اين روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت دهه ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف شهرستان مبارکه  و همکاران سخت‌کوشم در گل آرد اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

مهندس علی اکبر جوادیان

مدیر عامل

 

اطلاعات تماس

  • نشانی: اصفهان، جاده شیراز، شهرک صنعتی مبارکه، انتهای خیابان ششم، فاز دوم، پلاک 7
    تلفن: 031 52373540 / 031 52373416
    نمابر: 031 52373291
    ایمیل:
    تلگرام و واتساپ 09900041251

آمار بازدیدها

امروزامروز90
هفته جاریهفته جاری669
ماه جاریماه جاری2444
کل بازدیدها کل بازدیدها 277682