پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گل آرد اصفهان به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

شهادت حضرت زهرا س

 

مدیرعامل شرکت گل آرد اصفهان به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیام تسلیت صادر کرد:

متن پیام تسلیت جناب مهندس علی اکبر جوادیان بدین شرح است

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمودند: هر كس عبادات و كارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و بركات خود را براى او تقدیر مى نماید

فاطمه، شگفت انگیزترین انسان و شگرف ترین بشری بود که به عنوان دختری، همراز، همراه، همسنگ، پشتیبان، دلسوز و مشاور پدر، و در مقام همسری، یار، مددکار، مدافع و گرمابخش زندگی، محبوب ترین یار و نزدیکترین دوست شوهر است.

فاطمه زهرا (س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. مهربان مادری برای مؤمنان بود که حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را در کنار پارسایی، پاکدامنی و دور اندیشی برای همیشه در تاریخ جهان ثبت کرد.

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت(ع) در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) برای همه ماست.

ایجانب فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه و سالروز شهادت پاره تن پیامبر (صلی الله علیه و آله) و اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همه رهروان حضرتش در جهان و نیز کلیه مسئولین، مدیران، کارکنان، اعضای هیئت مدیره شرکت گل آرد اصفهان تسلیت عرض می نمایم.

مدیرعامل

علی اکبر جوادیان

اطلاعات تماس

  • نشانی: اصفهان، جاده شیراز، شهرک صنعتی مبارکه، انتهای خیابان ششم، فاز دوم، پلاک 7
    تلفن: 031 52373540 / 031 52373416
    نمابر: 031 52373291
    ایمیل:
    تلگرام و واتساپ 09900041251

آمار بازدیدها

امروزامروز86
هفته جاریهفته جاری651
ماه جاریماه جاری3350
کل بازدیدها کل بازدیدها 274805