بیانیه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

 9856

بیانیه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی


چهل و یک  سال از استقرار یک جامعه ارزشی مبتنی بر اسلام ناب می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه روح خدا به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود.نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و قطعاً تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.
این قیام که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود.
انقلابی که پشت نظام استکباری را لرزاند و دامنه ی این لرزش ها با وسعتی بود که تا کنون نیز دشمنان ما هر روز بیش از دیروز انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و در این راه از قربانی نمودن بهترین فرزندان این مملکت فروگزار نکرده است. تحریم‌های هدفمندی را وضع نموده و بدین ترتیب آتیه پرتلاطمی را فرا روی ما قرار داده است که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران اسلامی را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد ولی همگان دیدند که چگونه دربرهه های مختلف ملت ایران با مقاومت و استواری از تمامی حیله ها و نیرنگ ها سربلند بیرون آمدند .
امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های سفاک و زیاده‌خواه خواهیم بود.
پس این دهه فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین های دهه ی مبارک فجر که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستکبران بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدانمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های خمینی کبیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را متجلی سازیم.
با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران اسلامی              

مدیر عامل 

 مهندس علی اکبر جوادیان

 

اطلاعات تماس

  • نشانی: اصفهان، جاده شیراز، شهرک صنعتی مبارکه، انتهای خیابان ششم، فاز دوم، پلاک 7
    تلفن: 031 52373540 / 031 52373416
    نمابر: 031 52373291
    ایمیل:
    تلگرام و واتساپ 09900041251

آمار بازدیدها

امروزامروز53
هفته جاریهفته جاری481
ماه جاریماه جاری3104
کل بازدیدها کل بازدیدها 278342