بیانیه عرض تسلیت ماه محرم و صفر

637305285132263926 md

 

ریاست محترم شرکت گل آرد اصفهان جناب آقای مهندس علی اکبر جوادیان در پیامی فرارسیدن ماه محرم را به کلیه پرسنل تسلیت گفتند. در این پیام چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفای ایشان را به همه حق طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ویژه همکاران گرامی در واحد صنعت گندم و آرد را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حکایت بی بدیل رشادت انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آزادگان غیوری که زندگی را با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق معنا بخشیدند.

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها هم چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا جهان را به شمیم جان نواز، “باز این چه شورش است” معطر می سازد.

متاسفانه امسال به دلیل شیوع پاندمی کرونا برگزاری گسترده مراسم سوگواری محرم در میهن اسلامی ما  ممکن نیست اما این ایام فرصت گرانبهایی است تا عاشقان و مریدان آن حضرت و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) در کنار عزاداری برای شهیدان کربلا، به تامل و تعمق بیشتر در خصوص فلسفه نهضت و اهداف قیام امام حسین (ع) پرداخته و برای بهره مندی از آموخته های گرانقدر مکتب عاشورا بیشتر تلاش کنند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران عزیز در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، از پروردگار متعال می خواهم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و حافظان فرهنگ ظلم ستیزی و عدالت محوری قرار دهد.

 

علی اکبر جوادیان 

مدیر عامل 

اطلاعات تماس

  • نشانی: اصفهان، جاده شیراز، شهرک صنعتی مبارکه، انتهای خیابان ششم، فاز دوم، پلاک 7
    تلفن: 031 52373540 / 031 52373416
    نمابر: 031 52373291
    ایمیل:
    تلگرام و واتساپ 09900041251

آمار بازدیدها

امروزامروز114
هفته جاریهفته جاری573
ماه جاریماه جاری2348
کل بازدیدها کل بازدیدها 277586